西洋情歌- 把心留住Facing the world with the empty heart 以空白的心面對世界I could disappear into 開幕活動the dark 我想消失在黑暗中And you were the one 是你,who could make my dreams come true 曾使我的美21世紀房屋仲介夢成真My dear, it's you 親愛的,就是你When you're not around 當你不在我身邊My heart stood 西服still 我心依然戀著你Within you'll remain and always will 你常在我心中,永誌不渝Illusion says 酒店兼職there is another man 幻象說:還有另一個男子who would interfere into my plan 可能會阻撓我的計劃Wao 保濕面膜Ai Ni, I love you 我愛你,我愛你Wao Ai Ni, I need you 我愛你,我需要你More than I ever did anyone 酒店兼職我比從前更加渴望著你I've never felt like this before 從來不曾有過這樣的感覺Wao Ai Ni, I want 賣屋you 我愛你,我要你Wao Ai Ni, I need you 我愛你,我需要你We could be two lovers from the past 過去西服,我們原可成為一對戀人And the future is our chance 未來,會是個大好機會When you're not around 西裝外套當你不在我身邊My heart stood still 我心依然戀著你Within you'll remain and always will 你常在我買房子心中,永誌不渝
arrow
arrow
    全站熱搜

    vp85vpfrio 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()